کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

فعالان کُرد و ایرانی خواهان اخراج سفیر رژیم ایران از آلمان هستند

15:51 - 30 دی 1396

کوردستان میدیا: شماری از فعالان کُرد و ایرانی از دولت آلمان می‌خواهند که سفیر رژیم ایران را از این کشور اخراج کند.

براساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، فعالان کُرد و ایرانی در نامه‌ای به آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان خواهان اخراج علی ماجدی، سفیر رژیم ایران از این کشور شدند.

در این نامه آمده است: در ایران چهل سال است که یک حکومت جنایتکار و ضد انسان بر سر کار است، حکومتی که نه فقط مردم ایران را سرکوب می‌کند و هزاران نفر مردم بی‌گناه پیر و جوان و زن و مرد و حتی کودکان را دستگیر و وحشیانه شکنجه و یا اعدام کرده است، بلکه این حکومت می‌کوشد یک شبکه وسیع تروریستی را هم در خارج از مرزهای ایران سازمان دهد. آخرین حمله پلیس آلمان به ده نفر متهم به جاسوسی برای حکومت اسلامی یک نمونه و شاهد بر این مدعا است، که جاسوسان و تروریست‌های حکومت اسلامی در همه جا پخش هستند.

در ادامه این نامه آمده: حکومت اسلامی ایران از طریق مساجد و مراکز و سازمان‌های اسلامی در اروپا و بویژه در آلمان دست خود را دراز کرده و می‌کوشد از طریق این موسسات و نهادها بر علیه فرهنگ مدرن و جامعه آزاد کار کرده و یک فرهنگ ضد زن و فرهنگ و مناسبات ارتجاعی را بر اساس قوانین شریعه برای مسلمانان در این کشورها سازمان دهد.

این فعالان می‌گویند: اکنون در ایران مردم علیه این حکومت ضد انسانی و تروریست بلند شده‌اند، دیگر مدت‌ها است که زمان آن رسیده است که دولت آلمان در سیاست دیپلماتیک خود و روابط دیپلماتیک خود با این حکومت تجدید نظر کند. ما بعنوان اولین قدم خواهان اخراج فوری سفیر حکومت اسلامی، علی ماجدی از آلمان هستیم .