کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

بنیامین نتانیاهو: تمرکز اصلی آمریکا و سازمان ملل باید بر نقش تروریستی رژیم ایران قرار داده شود

15:26 - 19 اسفند 1396

کوردستان میدیا: نخست‌‌وزیر اسرائیل طی دیداری با نماینده آمریکا متذکر شد که باید تمرکز اصلی خود را بر مهار کردن رژیم تروریستی ایران، قرار دهیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه، به مقر سازمان ملل رفته و با نیکی هیلی، سفیر آمریکا در این سازمان، دیداری داشت. پرداخت.

در این دیدار که نقش آشوبگرانه و تروریستی رژیم اسلامی ایران در منطقه مورد بررسی قرار گرفت، نتانیاهو از تلاش‌های خانم هیلی و دولت دونالد ترامپ در دفاع از اسرائیل در نهادهای سازمان ملل و موضع‌گیری‌های درست آمریکا در ارتباط با رژیم فاشیستی ایران، قدردانی کرد.

نخست‌وزیر اسرائیل از نقش فعال هیلی در نشست‌های بین‌المللی برای افشا کردن نقش تروریستی ایران چه علیه مردم خود و چه منطقه، تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: او نه تنها حال و هوایی تازه به سازمان ملل آورده، بلکه با دفاع از حقیقت اسرائیل، یک سونامی از هوای تازه به راه انداخته است.

نتانیاهو خطاب به هیلی گفت: چالش محوری که سازمان ملل در برابر آن قرار دارد، باید رسیدگی به حکومت ایران باشد؛ تمرکز کامل رئیس‌جمهور آمریکا بر خطر ایران، برنامه هسته‌ای و خوی تجاوزگری ایران در منطقه، یک کار درست است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل نیز در ادامه این نشست متذکر شد که: اکنون باید بر ایران تمرکز کرد حالا رژیم ایران باید تصمیم بگیرد و نگرانی این است که تصمیم درست را نگیرد؛ این چیزی است که ما بر آن متمرکز شده‌ایم.

خانم هیلی نیز در این دیدار تأکید کرد که اکنون زمان تمرکز بر فعالیت‌های تروریستی ایران است.