کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سپاه تروریستی پاسداران در منطقه مرگور ارومیه اخاذی می‌کند

15:02 - 26 اسفند 1396

کوردستان میدیا: عدم توانایی رژیم ایران برای تامین منابع مالی سپاه پاسداران، این نهاد سرکوبگر در کردستان را وادار به اخاذی نموده است.

براساس گزارش رسیده به وب‌سایت کوردستان میدیا، طی روزهای اخیر در منطقه مرگور ارومیه، مزدوران سپاه تروریستی پاسداران با ارسال نامه‌های تهدیدآمیز برای ساکنین روستاهای این منطقه، درخواست همکاری و پول کرده‌اند.

سپاه تروریستی پاسداران برای اجرای این اقدام بی‌شرمانه به سوءاستفاده از محبوبیت و جایگاه حزب دمکرات کردستان ایران در میان توده‌های مردم کردستان متوسل شده است.

سپاه پاسداران این نامه‌های تهدیدآمیز را به نام کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران برای ساکنین روستاهای منطقه مرگور ارومیه ارسال کرده است.

در این نامه، سپاه پاسداران تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت مبلغ درخواستی، ساکنین این روستاها بهای سنگینی را خواهند پرداخت.

در واکنش به این اقدام سپاه تروریستی پاسداران، کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران در بیانیه‌ای با هشدار به مزدوران رژیم اعلام کرد: سپاه تروریستی پاسداران رژیم جمهوری اسلامی ایران، از طریق مزدوران خود در کوردستان، توطئه‌ی دیگری را در پیش گرفته و با جعل نام و نمادهای حزب دمکرات کوردستان ایران و جعل نامه به نام این حزب، به تهدید مردم پرداخته و از آن‌ها درخواست پرداخت پول تحت عنوان حمایت از حزب دمکرات، کرده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: طی روزهای اخیر در منطقه مرگور از توابع ارومیه، این نامه‌های جعلی در بیش از ٥٠ روستای این منطقه در میان مردم توزیع و پخش شده است و مردم را تهدید کرده‌اند که اگر مبلغ مورد نظر را پرداخت نکنند با برخورد شدید روبرو می‌شوند. در همین راستا به مزدوران و دست‌پرورده‌های سپاه سرکوبگر پاسداران در منطقه هشدار می‌دهیم که مجریان چنین اقدام ضدخلقی، برای مبارزین دمکرات آشکار و عیان هستند و در صورت تداوم چنین اعمالی، به سزای خیانت‌های خود خواهند رسید و ملت، آن‌ها را نخواهد بخشید.

کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران از مردم مبارز منطقه مرگور می‌خواهد در مقابل تمام توطئه‌های پلید جمهوری اسلامی ایران آگاه باشند و این توطئه‌ها را نقش برآب کنند.