کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

\"عقاب‌های زاگروس\" علیه مزدوران رژیم دست به عملیات زدند

17:29 - 9 فروردین 1397

کوردستان میدیا: عقاب‌های زاگروس در عملیاتی برنامه‌ریزی شده، به نیروهای رژیم یورش برده و ضربه‌ی سهمگینی بر آنان وارد کردند.

عقاب‌های زاگرس طی انتشار اعلامیه‌ای در وبلاگ خود، از انجام عملیاتی قهرمانانه در روستای نی خبر دادند و اعلام کردند که عملیات و مبارزه آن‌ها برای تحقق آزادی، در مناطق مختلف کوردستان ادامه دارد.

عقاب‌های زاگرس ساعت ١٠ شب چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه، با انجام عملیاتی در روستای نی، پتک محکمی بر نیروهای رژیم آخوندی وارد کردند.

عقاب‌های زاگروس در این عملیات، یک خودروی وزارت اطلاعات رژیم را که حامل مزدوران و نیروهای این سازمان تروریستی بود، به رگبار بستند و پس از انجام این عملیات، بدون هیچ آسیبی، محل درگیری را ترک کرده و خود را برای انجام عملیات‌های آتی، آماده می‌کنند.

تاکنون از تلفات رژیم و تعداد کشته و زخمی‌شدگان آماری در دسترس نیست، اما بر اساس تخمین‌های اولیه، حداقل دو نفر از جاش‌های رژیم تروریستی ایران در این عملیات کشته شده‌اند.

عقاب‌های زاگروس اعلام کرده‌اند که این عملیات را با هدف انتقام از حمله بی‌رحمانه نیروهای ضدمردمی جمهوری اسلامی به مردم روستای نی، در روزهای آغازین سال نو و ضرب و شتم مردمان بی‌دفاع این منطقه و همچنین بزرگداشت سالیاد جان باختن، شهید پیشوا قاضی محمد و همراهانش در راه آزادی کوردستان، انجام داده‌اند.

با نزدیک شدن به نوروز، نیروهای اطلاعاتی-تروریستی ایران و نیز مزدوران جمهوری اسلامی -معروف به جاش- برای ممانعت از برگزاری جشن نوروز کوردواری در این منطقه به روستای نی هجوم برده و با برقراری حکومت نظامی و بازداشت تعداد کثیری از جوانان این روستا فضایی از رعب و وحشت را حاکم کردند که با مقاومت شدید مردمی روبرو و موجب بروز زد و خوردهای عدیده‌ای میان نیروهای سرکوبگر و مردم گردید.

عقاب‌های زاگروس در بخشی از اطلاعیه خود، اعلام کردند در صورت ادامه وضعیت امنیتی و حکومت نظامی در این روستا، عملیات‌های ما نیز شدت بیشتری به خود می‌گیرند.
کوردها به، خائنین به وطن، جاش می‌گویند