کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

مرکز سیاسی، مسئولان چند ارگان‌ حزبی را انتخاب کردند

18:58 - 10 فروردین 1397

کوردستان میدیا: مرکز سیاسی حزب دمکرات کوردستان ایران طی بیانیه‌ای، انتخاب مسئولان چند ارگان حزب دمکرات کوردستان ایران را، اعلام نمود.

متن کامل بیانیه:

اعلامیه مرکز سیاسی حزب دمکرات کوردستان ایران


مرکز سیاسی حزب دمکرات کوردستان ایران، قبل از ظهر روز چهارشنبه، هشتم فروردین ١٣٩٧شمسی، نشست خود را با حضور مصطفی هجری، مسئول کل حزب دمکرات کوردستان ایران تشکیل و نشست مذکور با یک دقیقه سکوت و قیام جهت ادای احترام به یاد شهیدان راه آزادی، آغاز شد.

ابتدا حسن شرفی، مسئول مرکز سیاسی، در رابطه با اهمیت و ارزش فعالیت‌ها و تصمیمات مرکز سیاسی و همچنین دستورالعمل آتی این مرکز، سخنانی ایراد کرد. سپس، لیست پیشنهادی مسئول کلی حزب، جهت انتخاب اشخاص و تعیین مسئولیت‌ها در چند ارگان حزب را در اختیار اعضای مرکز جهت بررسی و اظهار نظر قرار داد. اعضای مرکز سیاسی با توجه به احساس مسئولیت، ویژگی‌ها و تناسب هر کدام از رفقای پیشنهاد شده برای مسئولیت مدنظر، دیدگاه خود را در مورد هر کدام از ارگان‌ها و مسئولان پیشنهادی به صورت جداگانه، اعلام نمودند و سرانجام طی رای‌گیری که انجام شد، بیشتر رفقای پیشنهاد شده جهت انجام مسئولیت تازه خود انتخاب شدند.

در بخش‌های دیگر این جلسه، چندین موضوع و مساله مرتبط با مرکز سیاسی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که اعضای مرکز در هر مورد نظر خود را به صورت واضح و واقع‌بینانه اظهار کردند و نهایتا برای هر مساله‌ای تصمیم مناسبی اتخاذ کردند.

جلسه مذکور، بعدازظهر همان روز به کارهای خود خاتمه داد.

حزب دمکرات کوردستان ایران
مرکز سیاسی

٩ فروردین ١٣٩٧ شمسی
٢٩ مارس ٢٠١٨ میلادی