کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

کنگره‌ی ملیت‌های ایران فدرال، از اعتراضات مردم اهواز حمایت کرد

17:37 - 11 فروردین 1397

کوردستان میدیا: کنگره ملیت‌های ایران فدرال طی انتشار بیانیه‌ای، سیاست‌های فاشیستی رژیم اسلامی علیه ملیت‌های ایران را محکوم و از اعتراضات مردم اهواز حمایت کرد.

بنابر بیانیه‌ای که به دست وب‌سایت کوردستان میدیا رسیده است، کنگره‌ی ملیت‌های ایران فدرال به وقایع روزهای اخیر در اهواز و اعتراضات گسترده‌ی مردمی علیه نظام فاشیستی-مذهبی در این شهر واکنش نشان داده و از این اعتراضات حمایت کرده است.

متن کامل بیانیه:

اطلاعیه کنگره ملیت های ایران فدرال در خصوص اعتراضات مردم در اهواز
تداوم اعتراضات مردم مبارز اهواز در اعتراض به سیاستهای منبعث ازسیاست کلی رژیم در خصوص از بین بردن فرهنگ و هویت ملیت های غیر فارس.

اعتراض مردم به جان امده در اهواز در اعتراض به آنچه آن راسیاست های منبعث از سیاست کلی رژیم در خصوص از بین بردن فرهنگ و هویت ملیت های غیر فارس ” می‌خوانند ادامه دارد. آنها خواستار عذرخواهی مسئولان و توبیخ عوامل ساخت یک برنامه “توهین‌آمیز” تلویزیونی هستند و به “انکار هویت” خود اعتراض دارند کنگره ملیت های ایران فدرال ضمن اعلام پشتیبانی از مردم مبارز اهواز با ر دیگر یاد اور میشود تنها راه جلو گیری از ادامه سرکوب به عناوین مختلف اتحاد مردمان ساکن در ایران به منظور مبارزه تا سرنگونی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دبیر خانه کنگره ملیت های ایران فدرال