کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

سازمان جیش‌العدل طی عملیاتی چندین تن از نیروهای نظامی رژیم ایران را از پای درآورد

23:22 - 28 فروردین 1397

کوردستان میدیا: سازمان جیش‌العدل، یکی از سازمان‌های اپوزیسیون رژیم اسلامی ایران، طی عملیاتی موفقیت‌آمیز یک پایگاه مراقبتی نیروهای نظامی رژیم را تسخیر کرد.

سازمان جیش العدل طی اطلاعیەای اعلام داشتە است که گردان شهید مولوی نعمت الله توحید نیمه‌های شب گذشته دوشنبه ۲۷ فروردین در منطقه میرجاوه ناحیه بین وش آپ و تالاپ در پی هجوم به یک پایگاه مراقبتی نیروهای متخاصم مرصاد ٨ تن از نیروهای رژیم ایران را کشتە و پایگاە مذکور را فتح کردەاند.

در این اطلاعیە آمدە است، فداییان عدل پس از ترصد طولانی این پایگاه دیشب ۲۷ فروردین در حمله‌ای متحورانه با غافلگیر کردن دشمن، موفق به کشته شدن٧ تن از هشت نیروی موجود در پایگاه شده و پس از آن با بکار گذاشتن مواد منفجره در زیر طبقه فوقانی پایگاه آخرین نیروی دشمن که اقدام به مقاومت می‌کرد را نیز کشتەاند.

در این اطلاعیه همچنین ذکر شدە است، علاوه بر این در پی انفجار یک مین کارگذاری شده توسط سربازان عدالت و برابری در مسیر نیروهای کمکی دشمن ضمن انهدام یک خودرو تمام سرنشینان آن کشته و زخمی شدەاند. قرارگاه منطقه ای موسوم به قدس گروه تروریستی سپاه پاسداران در واکنش به انجام این عملیات با صدور بیانیه‌ای بدون اشاره به آمار زخمی‌ها به کشتەشدن دو تن از سرنشینان این خودرو اذعان کرده است، اما با توجه به زیاد بودن سرنشینان خودرو مذکور و همچنین شدت انفجار احتمال کشته‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی میباشد که دشمن اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، در این عملیات یکی از فداییان عدل به صورت سطحی زخمی شده است.

فداییان عدل شاخه‌ای از نیروهای زبده عملیاتی سازمان جیش العدل می‌باشد که با انجام عملیاتهای خطر آفرین بیشترین ضربه را به دشمنان عدالت و برابری ایران وارد می‌کند.

سازمان جیش العدل در این اطلاعیە هشدار دادە است کە، مجددا به مزدوران ریالی و فکری رژیم جنایتکار ولایت فقیه در تمام ارگانهای نظامی و امنیتی هشدار می‌دهد خود را از صف دشمنان ملت ایران -رژیم ولایت فقیه- جدا نمایند در غیر اینصورت تبعات احتمالی مزدوریشان به گردن خود آنها خواهد بود. 

علاوه بر این سازمان جیش‌العدل به این نیروهای جنایتکار هشدار می‌دهد از شلیک و مین‌گذاری بر علیه باربران و غیر نظامیان بی‌دفاع بلوچ در هر نقطه‌ای از بلوچستان عزیز دست بردارند، در غیر اینصورت هیچ یک از اعمال آنها در قتل عام شهروندان بلوچ از سوی سازمان جیش‌العدل بی‌پاسخ نخواهد ماند.