کوردستان میدیا

سایت مرکزی حزب دمکرات کوردستان ایران

جاش‌ها در کوردستان بار دیگر، دست به جنایت زدند

23:32 - 5 اردیبهشت 1397

کوردستان میدیا: یکی از مزدوران جمهوری اسلامی، با شلیک گلوله به دو برادر موجب مرگ یکی از آنها و زخمی شدن دیگری شد.

بر اساس اخبار رسیده به وب سایت کوردستان میدیا، شب گذشته، چهارم اردیبهشت ١٣٩٧، کاوه کهنه‌پوشی، سرهنگ‌ سپاه تروریستی پاسداران شهر مریوان و یکی از جاش‌های این منطقه، با شلیک مستقیم به دو برادر اهل روستای نی از توابع مریوان، موجب کشته شدن یکی از آن‌ها و زخمی شدن دیگری شد.

هویت این دو شهروند مریوانی، حاج لطیف نیک‌پی و عثمان نیک‌پی اعلام شده است که در میان مردم مریوان به عنوان خانواده‌ای خوشنام، مردمی و محترم شناخته‌ شده‌اند.

بر اساس این خبر، کاوه کهنه‌پوشی، جاش رژیم، که با اسلحه سپاه پاسداران این دو شهروند را مورد شلیک قرار داده است، پس از کشته و زخمی کردن آنها، به خانه حاجی لطیف نیز حمله کرده و آن را به آتش کشیده است.

پس از این رویداد، مردم مریوان به این جاش حمله‌ور شده و او را زخمی می‌کنند که با دخالت نیروهای رژیم، کاوه کهنه‌پوشی از این محل نجات می‌یابد.

بنابر گزارش‌ها، جسد حاج علی به بیمارستان بوعلی مریوان انتقال داده شده و در همین رابطه نیز، شب گذشته شمار زیادی از نیروهای سپاه و نیروی انتظامی رژیم ایران در مقابل درب این بیمارستان تجمع نموده‌اند.
جسد این شهروند مریوانی به پزشکی قانونی سنندج انتقال یافته است.

طی دو هفته اخیر، این دومین بار است که مزدوران رژیم ایران با استفاده از سلاح سپاه تروریستی پاسداران، دست به جنایت میزنند.

هفته گذشته نیز یکی دیگر از جاش‌های رژیم سپاه پاسداران در دیواندره، به نام رسول سکرت، با شلیک مستقیم به اعضای خانواده‌ی همسرش، موجب مرگ چهار نفر از آنان شد.